Terug naar overzicht
  • Plaats

    Kruisem

  • Gepubliceerd op

Hoet ziet jouw dag er uit?

  • Je bent parttime verantwoordelijk voor de receptie en het onthaal.
    • Je bent het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie, dit zowel telefonisch als fysiek.
    • Je onthaalt de klanten, leveranciers en chauffeurs met een brede glimlach en op een professionele manier.
    • Je neemt de permanentie van de telefonie over bij de afwezigheid van de collega's.
    • Je kondigt de bezoekers aan en begeleidt die naar hun afspraak.
    • Je zorgt  voor de nodige documenten (CMR's, laadlijsten, enz ...) voor de chauffeurs.
       
  • Je ondersteunt parttime administratieve diensten.
    • Je verwerkt de binnenkomende e-mails binnen de sales afdeling.
    • Je neemt de orders op, verwerkt die en volgt die op.
    • Je adviseert en begeleidt de klant van aanvraag offerte tot levering van de goederen.
    • Je bent het aanspreekpunt voor de klanten van de binnen- & buitenlandse markt.

Wat wordt er van jou verwacht?

  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring en kan bij voorkeur terugblikken op een eerste relevante werkervaring.
  • Je kan je professioneel uitdrukken in het Nederlands en Frans ; Engels is een pluspunt. 
  • Je hebt enige ervaring in de logistiek. (CMR's, laadlijsten,enz ...)
  • Je bent flexibel, zowel in taken als in uren.
  • Je bent computervaardig ; Word & Excell zijn peanuts voor jou.
  • Je bent een echte teamplayer maar kan ook autonoom werken.

Wat kunnen wij jou bieden?

  • Een voltijdse tewerkstelling binnen een jong & dynamisch bedrijf.
  • Een file vrije werkomging.
  • Een degelijke opleiding on-the-job.
  • Een mooi loon dat overeenkomst met jouw kennis en ervaring.
  • 20 dagen jaarlijkse vakantie (vrij te kiezen) aangevuld met 12 dagen betaalde ADV.
  • Een onmiddellijke opstart.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures