-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Hoet ziet jouw dag er uit?
- Je bent parttime verantwoordelijk voor de receptie en het onthaal.
- Je bent het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie, dit zowel telefonisch als fysiek.
- Je onthaalt de klanten, leveranciers en chauffeurs met een brede glimlach en op een professionele manier.
- Je neemt de permanentie van de telefonie over bij de afwezigheid van de collega's.
- Je kondigt de bezoekers aan en begeleidt die naar hun afspraak.
- Je zorgt voor de nodige documenten (CMR's, laadlijsten, enz ...) voor de chauffeurs.
- Je ondersteunt parttime administratieve diensten.
- Je verwerkt de binnenkomende e-mails binnen de sales afdeling.
- Je neemt de orders op, verwerkt die en volgt die op.
- Je adviseert en begeleidt de klant van aanvraag offerte tot levering van de goederen.
- Je bent het aanspreekpunt voor de klanten van de binnen- & buitenlandse markt.
Wat wordt er van jou verwacht?
- Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring en kan bij voorkeur terugblikken op een eerste relevante werkervaring.
- Je kan je professioneel uitdrukken in het Nederlands en Frans ; Engels is een pluspunt.
- Je hebt enige ervaring in de logistiek. (CMR's, laadlijsten,enz ...)
- Je bent flexibel, zowel in taken als in uren.
- Je bent computervaardig ; Word & Excell zijn peanuts voor jou.
- Je bent een echte teamplayer maar kan ook autonoom werken.
Wat kunnen wij jou bieden?
- Een voltijdse tewerkstelling binnen een jong & dynamisch bedrijf.
- Een file vrije werkomging.
- Een degelijke opleiding on-the-job.
- Een mooi loon dat overeenkomst met jouw kennis en ervaring.
- 20 dagen jaarlijkse vakantie (vrij te kiezen) aangevuld met 12 dagen betaalde ADV.
- Een onmiddellijke opstart.