-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Functie omschrijving
- Als medewerker databeheer & aankoop heb je een tweezijdige rol.
- Eerst en vooral sta je in voor het beheer van allerlei data in ons ERP-systeem Navision:
- Je zorgt voor het administratieve beheer van data over onze artikelen/producten in ons ERP-systeem. Dit houdt (o.a.) in:
- de aanmaak en opmaak van nieuwe artikelen;
- de aanvulling van artikelomschrijvingen in het Nederlands, Frans en Engels;
- de aanvulling van artikeleigenschappen, zoals foto’s, afmetingen, materiaal en verpakkingen;
- het up-to-date houden van aan- en verkoopprijzen.
- Vanuit ons ERP-systeem zorg je voor het beheer van onze website, de invulling en aanvulling van onze webshop en de opmaak van catalogi.
- Je zorgt voor het administratieve beheer van data over onze artikelen/producten in ons ERP-systeem. Dit houdt (o.a.) in:
- Daarnaast bied je hulp binnen onze aankoopdienst (met reële doorgroeimogelijkheid tot aankoper in april 2024).
Functie eisen
- Je bent vertrouwd met Office 365. Een doorgedreven kennis van Excel is essentieel.
- Vertrouwdheid met het ERP-systeem Navision is een pluspunt.
- Je werkt zelfstandig, maar in overleg met collega’s.
- Je bent punctueel en kan sterk georganiseerd werken.
- Je drukt je vlot uit in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans, dit zowel gesproken als geschreven.
- Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma.
- Je hebt bij voorkeur (minstens) 5 jaar werkervaring.
- Onmiddellijke beschikbaarheid is een pluspunt.
Bedrijfsprofiel
DE toeleverancier van Europese (exclusieve) topmerken van producten voor de ‘gedekte tafel’ en de professionele keuken. Als Belgisch familiebedrijf bedienen we de horeca, private- en overheidsinstellingen, en presenteren we het grootste aanbod op de Belgische markt.
Met de juiste knowhow en ervaring bieden we een uitstekende service en scherpe prijs in elk segment.
Aanbod
- Je komt terecht in een omgeving waar een prettige informele sfeer heerst en waar betrokkenheid, collegialiteit en menselijkheid centrale waarden zijn.
- Onmiddellijke indiensttreding (in Sint-Eloois-Winkel).
- Je mag rekenen op een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, pensioenplan en vergoeding voor woon-werkverkeer.
- Uurrooster:
- Ma-Do: van 8u15 tot 12u en van 13u tot 17u
- Vrij: van 8u15 tot 12u en van 12u45 tot 17u
- Er is een mogelijkheid tot thuiswerken (tot 2 dagen per week), na een inwerkperiode.
- Een reële kans om door te groeien tot aankoper (in april 2024 komt een vacature vrij binnen onze aankoopdienst).