Terug naar overzicht

Functie omschrijving

  • Als medewerker databeheer & aankoop heb je een tweezijdige rol.
  • Eerst en vooral sta je in voor het beheer van allerlei data in ons ERP-systeem Navision:
    • Je zorgt voor het administratieve beheer van data over onze artikelen/producten in ons ERP-systeem. Dit houdt (o.a.) in:
      • de aanmaak en opmaak van nieuwe artikelen;
      • de aanvulling van artikelomschrijvingen in het Nederlands, Frans en Engels;
      • de aanvulling van artikeleigenschappen, zoals foto’s, afmetingen, materiaal en verpakkingen;
      • het up-to-date houden van aan- en verkoopprijzen.
    • Vanuit ons ERP-systeem zorg je voor het beheer van onze website, de invulling en aanvulling van onze webshop en de opmaak van catalogi.
  • Daarnaast bied je hulp binnen onze aankoopdienst (met reële doorgroeimogelijkheid tot aankoper in april 2024).

Functie eisen

  • Je bent vertrouwd met Office 365. Een doorgedreven kennis van Excel is essentieel.
  • Vertrouwdheid met het ERP-systeem Navision is een pluspunt.
  • Je werkt zelfstandig, maar in overleg met collega’s.
  • Je bent punctueel en kan sterk georganiseerd werken.
  • Je drukt je vlot uit in het Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans, dit zowel gesproken als geschreven.
  • Je bent bij voorkeur in het bezit van een bachelor diploma.
  • Je hebt bij voorkeur (minstens) 5 jaar werkervaring.
  • Onmiddellijke beschikbaarheid is een pluspunt.

Bedrijfsprofiel

DE toeleverancier van Europese (exclusieve) topmerken van producten voor de ‘gedekte tafel’ en de professionele keuken. Als Belgisch familiebedrijf bedienen we de horeca, private- en overheidsinstellingen, en presenteren we het grootste aanbod op de Belgische markt.

Met de juiste knowhow en ervaring bieden we een uitstekende service en scherpe prijs in elk segment.

Aanbod

  • Je komt terecht in een omgeving waar een prettige informele sfeer heerst en waar betrokkenheid, collegialiteit en menselijkheid centrale waarden zijn.
  • Onmiddellijke indiensttreding (in Sint-Eloois-Winkel).
  • Je mag rekenen op een marktconform salaris aangevuld met extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, pensioenplan en vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • Uurrooster:
    • Ma-Do: van 8u15 tot 12u en van 13u tot 17u
    • Vrij: van 8u15 tot 12u en van 12u45 tot 17u
  • Er is een mogelijkheid tot thuiswerken (tot 2 dagen per week), na een inwerkperiode.
  • Een reële kans om door te groeien tot aankoper (in april 2024 komt een vacature vrij binnen onze aankoopdienst).

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures