-
Plaats
Hoe ziet jouw dag er uit?
Sta jij graag in contact met mensen en hou je van een goed georganiseerde administratie? Voor één van onze klanten zoeken wij een enthousiaste onthaalmedewerker die bezoekers met de glimlach ontvangt en zorgt voor een vlotte administratieve opvolging.
Wat wordt er van jou verwacht?
Jouw profiel:
- Je hebt bij voorkeur ervaring in administratieve taken of aan het onthaal.
- Je bent digitaal vaardig en werkt vlot met online systemen en processen.
- Je werkt steeds nauwkeurig en gestructureerd.
- Je bent flexibel en beschikbaar om af en toe op zaterdagen te werken (niet op zondag; een vrije weekdag in overleg).
Jouw verantwoordelijkheden :
Administratief werk:
- Nieuwe artikelen aanmaken in het systeem.
- Foto’s toevoegen en aantrekkelijke productomschrijvingen opstellen voor de webshop.
- Alles opvolgen zodat correcte informatie verschijnt in de online catalogus.
Baliewerk / klantencontact:
- Klanten telefonisch en aan de balie te woord staan.
- Vragen beantwoorden en herstellingen opvolgen.
- Klanten doorverwijzen naar de juiste collega indien nodig.
Wat kunnen wij jou aanbieden?
- Na een succesvolle interimperiode kans op een vast contract van onbepaalde duur.
- Loon volgens ervaring.
- Flexibele werkuren: voltijds of deeltijds.
- Werken in een leuk team!