-
Plaats
-
Gepubliceerd op
Hoe ziet jouw dag er uit?
-
Je behandelt, samen met jouw collega's, de mailbox van de Sales & Back Office.
-
Je bent het eerstelijn contact met zowel prospecten als klanten, en handelt alle (aan)vragen volledig af via telefonisch contact.
-
Je maakt offertes op, registreert die in het ERP-pakket, verwerkt de orders en maakt facturen op.
-
Je houdt de klantengegevens up-to-date, voert het debiteurenbeheer uit en bent back-up voor de klantenboekhouding.
-
Klachtenbehandeling schrikt jou niet af : dossiers up-to-date houden, analyse van de klacht mee opmaken, communicatie met de klant rond de klacht en de genomen acties.
-
Je onderhoudt goede contacten met de klant, teneinde een duurzame relatie uit te bouwen.
-
Je werkt heel nauw samen met de technische dienst en accountmanager.
Wat wordt van jou verwacht?
- Je beschikt over een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door ervaring in een dergelijke functie.
- Je bent heel klantgericht en beschikt over professionele skills om klanten telefonisch te informeren en adviseren.
- Je hebt commerciële feeling.
- Je bent tweetalig ; zowel Nederlands als Frans (lezen, schrijven en spreken).
- Je werkt nauwkeurig en kan multitasken.
- Je bent een problemsolver.
- Je bent resultaatgericht en kan zelfstandig werken.
- Je bent discreet en diplomatisch.
Wat bieden wij jou aan?
- Een voltijdse tewerkstelling in een jong & dynamisch team.
- 20 dagen jaarlijks verlof met 6 aanvullende vakantie dagen.
- Maaltijd- en Eco-cheques.
- Bonus : CAO 90
- Groeps- en Hospitalisatieverzekering.
- Glijdende werkuren
- Fun@work : teambuildings, ...
- File vrije omgeving.