Terug naar overzicht
  • Plaats

    Roeselare

  • Gepubliceerd op

Hoe ziet jouw dag er uit?

  • Je behandelt, samen met jouw collega's, de mailbox van de Sales & Back Office.

  • Je bent het eerstelijn contact met zowel prospecten als klanten, en handelt alle (aan)vragen volledig af via telefonisch contact.

  • Je maakt offertes op, registreert die in het ERP-pakket, verwerkt de orders en maakt facturen op.

  • Je houdt de klantengegevens up-to-date, voert het debiteurenbeheer uit en bent back-up voor de klantenboekhouding.

  • Klachtenbehandeling schrikt jou niet af :  dossiers up-to-date houden, analyse van de klacht mee opmaken, communicatie met de klant rond de klacht en de genomen acties.

  • Je onderhoudt goede contacten met de klant, teneinde een duurzame relatie uit te bouwen.

  • Je werkt heel nauw samen met de technische dienst en accountmanager.

Wat wordt van jou verwacht?

  • Je beschikt over een Bachelor diploma, of gelijkwaardig door ervaring in een dergelijke functie.
  • Je bent heel klantgericht en beschikt over professionele skills om klanten telefonisch te informeren en adviseren.
  • Je hebt commerciële feeling.
  • Je bent tweetalig ; zowel Nederlands als Frans (lezen, schrijven en spreken).
  • Je werkt nauwkeurig en kan multitasken.
  • Je bent een problemsolver.
  • Je bent resultaatgericht en kan zelfstandig werken.
  • Je bent discreet en diplomatisch.

Wat bieden wij jou aan?

  • Een voltijdse tewerkstelling in een jong & dynamisch team.
  • 20 dagen jaarlijks verlof met 6 aanvullende vakantie dagen.
  • Maaltijd- en Eco-cheques.
  • Bonus : CAO 90
  • Groeps- en Hospitalisatieverzekering.
  • Glijdende werkuren
  • Fun@work : teambuildings, ...
  • File vrije omgeving.

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures